Klantenservice FAQ & contact
 

Bestelling en levering


Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
De levertijd is verschillend per magazijn. Op de productpagina vindt u vanuit welk magazijn uw product wordt verzonden. Heeft u al een product gekocht en wilt u bekijken vanuit welk magazijn deze wordt verzonden? U heeft na het plaatsen van uw order een orderbevestigingsmail ontvangen. Als bijlage zit hier een factuur bij. Bovenaan deze factuur ziet u uit welk magazijn uw product wordt verzonden.

Klik hier om de levertijden per magazijn te zien.

Wat is de levertijd?
We hebben verschillende levertijden omdat we drie magazijnen hebben die verspreid over de wereld zitten. Klik hier om meer te lezen over de levertijden. Hierdoor kan het ook zijn dat uw producten verschillende levertijden hebben.


Retourneren
 

Tot wanneer mag ik mijn bestelling retourneren?
U kunt uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst, retour sturen. U dient uw retour eerst online aan te melden via uw account. Hierna zal een collega, binnen twee werkdagen, contact met u opnemen om de verdere procedure te bespreken. Voor meer informatie en uitleg kun je terecht op onze retourpagina.


Kan ik mijn bestelling retourneren?

U kunt uw pakketje binnen 14 dagen na ontvangst naar ons terug sturen, zonder opgaaf van reden. U kunt ervoor kiezen om het product om te ruilen tegen een ander product, of uw geld terug te krijgen. U ontvangt het gehele aankoopbedrag plus de verzendkosten heen, 100% retour. De retour verzendkosten komen voor uw eigen rekening. U dient uw retour wel aan te melden in uw account. Voor meer informatie en uitleg kun u terecht op de retourpagina. Verzilverde vouchers of tegoedbonnen kunnen wij helaas niet vergoeden.


Ik heb een verkeerde/kapotte/incomplete bestelling gehad!
Dat is inderdaad erg vervelend. Onze excuses hiervoor. Wij adviseren u om uw product(en) retour aan te melden via uw account. Wij gaan dan zo snel mogelijk op zoek naar een oplossing en nemen binnen 5 werkdagen contact met u op. Voor meer informatie en uitleg kunt u terecht op de retourpagina.


Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Wanneer u een product retour wilt sturen dan dient u deze online aan te melden in uw account.

Stap 1: Ga naar www.tech66.nl/account
Stap 2: Log in op uw account of maak een nieuwe account aan en log in.
LET OP! Maak altijd een account aan met de email waarmee u heeft besteld.

Stap 3: Ga naar "mijn bestellingen" en klik op "bekijken" van de bestelling waarvan u iets wilt retourneren.
Stap 4: Klik onderaan de pagina op "artikelen retourneren".
Stap 5: Vul alle velden in en klik op "verstuur".

Uw retour is nu ingediend en een medewerker van de klantenservice neemt binnen 3 werkdagen contact met u op over het verwerken van de retour.


Moet ik de kosten zelf betalen voor de retour?

Bij een goedgekeurde retour product vergoeden wij uw aankoop bedrag inclusief de verzendkosten. Wij vergoeden echter niet de kosten die u maakt bij het retour sturen van het product.


Overige


Hoe vermeld ik dat ik een klacht heb?

Onderaan de website vindt u een contactformulier. Deze kunt u invullen en onze collega’s zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Hoelang duurt het voordat ik antwoord krijg op mijn email?
Wij doen ons best om uw email uiterlijk binnen 2 werkdagen te beantwoorden. 



Indien u vragen, suggesties of klachten heeft over onze producten of uw bestelling kunt u uiteraard altijd contact met ons opnemen. Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 10.00 en 18.00 uur. Daarnaast kunt u ons natuurlijk altijd e-mailen. Wij komen er dan zo spoedig mogelijk (altijd binnen 1 werkdag) bij u op terug.

Klantenservice
Heeft u nog vragen?
Onze klantenservice staat
iedere werkdag voor u klaar.
Bel: 085-3001012
Behalve telefonisch zijn we ook bereikbaar via info@tech66.nl

Tech66.nl Klantenservice adres:

Bijsterhuizen 2104E
6604 LG Wijchen
Nederland


Contactformulier


J&S | Algemene voorwaarden | Privacy statement
Copyright © 2016-2017